poniedziałek, 16 stycznia 2012

21.01 i 22.01 - Dzień Babci i Dziadka



Z okazji zbliżającego się Dnia Babci i Dziadka
życzymy
pociechy z mądrych wnuków,
miliona powodów do uśmiechu,
spełnienia marzeń i solidnego zdrowia

                                                      - Społeczność Przedszkola SPSK 
                                                   w Piotrkowie Trybunalskim 


Dziś mojej babci życzenia złożę,
w wiązankę kwiatów serduszko włożę
i wiem, że bardzo będzie się cieszyć,
kiedy zobaczy, że do niej śpieszę.
Moja babunia najlepsza w świecie,
wszystkim wam powiem, bo wy nie wiecie.
Ja babcię kocham, ściskam za szyję,
niech będzie zdrowa i sto lat żyje!





Dzisiaj mamy święto dziadka, okazja niezwykle rzadka.
Ja dziadziusia kocham szczerze, w jego słowa zawsze wierzę.
Mój dziadek ma swoje zdanie, budzi we mnie zaufanie.
To naprawdę trzeba przyznać, dziadek fajny jest mężczyzna.
Kiedy dzień dziadka zaświta, wiązanką kwiatów go witam.
Bądź zdrowy dziadku kochany i bądź zawsze razem z nami.
Dziadku drogi, dziadku miły 
Niech Ci Bozia daje siły
Niech Ci słońce zawsze świeci 
Pośród wnuków swych i dzieci.


1 komentarz:

  1. Piękne życzenia. Myślę, że nikt nie będzie mi mieć za złe, jeśli w imieniu wszystkich rodziców Motylków, ja również życzę wszystkim Babciom i Dziadkom zdrowia, spełnienia marzeń i pogody ducha. Wszystkiego najlepszego!
    -mama Motylka.

    OdpowiedzUsuń